המומחים באיטום: איתור נזילת מים במצלמה טרמית בגג הבניין

Wiki Article

יגאל בעל מקצוע אמין ובעל תודעת שירות גבוהה, אני בן אדם פדנט והוא ענה על כל שאלותיי בסבלנות רבה ולאחר ששוחחתי עם חבר שלי שמכיר את התחום, הבנתי שגם המחיר שהוא דרש ממני היה הגון ביותר, כל מה שיכולתי לחפש בבעל מקצוע מצאתי ביגאל ואני ממליץ עליו בחום!" שלום

בכל מקרה שלא יהיה, מאוד חשוב שלא להזניח מצב של רטיבות מכל סוג שהוא, שכן אי טיפול בבעיה יחמיר אותה ויכול לגרום לנזק בלתי הפיך ואף להוביל למפגע תברואתי כמו הופעה של עובש למשל.

מלאו פרטים או חייגו ואנו נאתר לכם בדיוק את הנזילה! ע"י מכשור מקצועי - שירות בכל הארץ!

נזילות באזור הצפון, במרכז והדרום נגרמות כתוצאה משילוב בין תשתיות ביוב ישנות לבין הרגלי שימוש לא נכונים מצד התושבים. הנזילות בביוב מתחילות כאשר התשתית לא עומדת בעומס ובגלל שמשליכים לתוכה חפצים זרים, נייר ועוד דברים שגורמים לבעיות.

נזילה בכל מקום בבית, כמו גם בשטחים חיצוניים יכולה להעיק מאד על איכות החיים שכן היא משבשת את אורך החיים, הנזילה גורמת לנפיחות בקירות, עובש ורטיבות וכל מה שגורע ממראה המבנה, כמו שנזילה שאינה מטופלת עלולה לגרום לתחלואים בקרב בני הבית והתפוררות של קירות.

"הייתה לי נזילה שהגיעה לשכנים והזמנתי שני אינסטלטורים שלא הצליחו לאתר אותה. אחרי הרבה חיפושים הגעתי ליגאל והוא שינה את כל התמונה. הוא הגיע מהר, עלה וירד מהבית שלי לשכנים, פתח חור אחד ברצפה ומיד זיהינו את מקור הנזילה.

תשתיות הביוב והצנרת ברוב אזורי הארץ הוקמו לפני עשרות שנים. על אף מערכות ביוב חדשות בשכונות מגורים מודרניות, רוב התשתיות מיושנות ולכן סובלות מבלאי, שחיקה ושורה ארוכה של בעיות. בנוסף, קיימים כנסו לאתר הבדלים מסוימים בין תשתיות המים והביוב בצפון לבין אלו שנמצאות במרכז ובדרום.

מצד שני, ככל שהמיקום פחות נגיש – כך המחיר של השירות עולה.

אחד מהאמצעים הטכנולוגיים הללו היא המצלמה הטרמית המאפשרת לו איתור נזילות במצלמה טרמית. מחיר האיתור אינו כה גבוה כמו שחשבתם, אז הנה קצת מידע על המצלמה ושימושיה.

אנו מקפידים לערוך סקר שוק, לבדוק ביקורות, כמה שנים העסק בתחום,

שיטה חדישה יותר, ומאוד אפקטיבית, היא של צילום תרמי. כאן נכנסת לשימוש המצלמה התרמית הדואגת לאתר ולגלות את מקור נביעת הנזילה שבקיר.

המחירים באתר משתנים ואינם קבועים, המחירים נקבעים לפי אופי העבודה בלבד. המחיר הסופי יקבע בשיחת הטלפון או בפגישת הייעוץ.

קרא עוד » בדיקת רטיבות בדירה לפני מכירה בשנים האחרונות, ניתן לראות כי המודעות סביב בדיקת רטיבות בדירה לפני מכירה הולכת וגוברת, ובצדק. מדובר על אחד השלבים החשובים ביותר שיש לעשות לפני מכירה

אנו מתמחים באיתור נזילות מים, בעיות איטום, בידוד ובעיות צנרת. אנו עושים את תהליך הבדיקה עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר במטרה לחסוך לכם זמן וכסף.

Report this wiki page